Prezentare funcţii program hotelier Vilicotel

Funcţii - Vilicotel Hotelmanagement

VILICOTEL transformă managementul hotelier într-o muncă uşoară şi eficientă . Fiind aplicabil tuturor unităţilor turistice, indiferent de mărimea şi complexitatea acestora, Dumneavoastră puteţi decide care dintre funcţiile acestui program vă sunt necesare.

Modulele adiţionale vă oferă la cerere extensii utile ale funcţionalităţii programului. Interacţionând on-line cu VILICOTEL, pe pagina dvs. Web se pot realiza formulare pentru cereri de rezervare şi consultare a camerelor disponibile – astfel potenţialii dvs. clienţi pot beneficia de serviciile VILICOTEL!


Elemente de bază:

  • Administrarea camerelor

Cele mai importante informaţii cu privire la o cameră sunt atât dotările cât şi starea acesteia. Pentru că un hotel poate dispune de diferite tipuri de camere, uneori este dificilă susţinerea unei imagini clare cu privire la starea (ocuparea) acestora. Pentru a uşura vizualizarea, Vilicotel foloseşte o diagramă uşor de accesat şi care permite în acelaşi timp efectuarea unor modificări.

  • Administrarea clienţilor

Programul stochează multiple informaţii despre clienţi, date de identitate, date personale, preferinţe, sejururi şi servicii consumate anterior, însoţitori, date de contact, corespondenţă etc. oferind o rapidă şi uşoară identificare a acestora.

  • Preţuri şi facturi

Factura unui client conţine toate produsele şi serviciile consumate. Costurile şi preţurile de vânzare sunt uşor de configurat în program astfel încât pot fi uşor facturate.

  • Rezervare on-line

Odată făcute rezervări prin portal sau prin pagina web a hotelului, acestea sunt automat preluate în program. De asemenea pentru a asigura o eficienţă ridicată, starea camerelor se poate vizualiza pe site. La cerere se pot realiza legături cu orice sisteme de rezervare on-line.

  • Scrisori

Unităţile turistice trebuie să păstreze în permanenţă legătura cu clienţii lor. Programul vă permite într-un mod facil să creaţi liste de adrese sau scrisori personale pentru a putea comunica clienţilor dvs. ultimele noutăţi şi oferte, prin poştă, fax sau e-mail.

  • Arhivare şi protecţie

Pentru a mări viteza de lucru şi a micşora dimensiunea bazei de date, periodic se pot arhiva informaţiile din perioadele anterioare, cu posibilitatea confruntării ulterioare. Programul dispune de măsuri de protecţie puternice pentru asigurarea securităţii datelor dumneavoastră.

  • Rapoarte

Sunt posibile crearea de rapoarte şi statistici diverse printre care amintim:

Raport managerial

Statistici periodice

Lista cu datele de naştere a clienţilor

Statistici cu dotarea camerelor

Rate de folosire a serviciilor

Funcţionalitate extinsă : (Module suplimentare)

  • Agenţii de voiaj

Multe hoteluri închiriază camere prin agenţii de voiaj, în acest caz aparând diferenţe administrative substanţiale. Acest modul realizează adaptarea programului la condiţiile diverselor agenţii, permite efectuarea de facturi colective pentru grupuri de turişti etc.

  • Interfaţa pentru centrale telefonice

Acest modul permite comunicarea programului cu centrale telefonice şi folosirea capacităţilor acestora pentru o administrare eficientă. Se pot centraliza informaţii referitoare la convorbirile efectuate de clienţi, starea camerelor, etc. De asemenea acest modul poate prelua sarcinile personalului din recepţie cu privire la servicii de trezire sau diverse atenţionări.

  • Sisteme POS

Acest modul permite integrarea în program a punctelor de vânzare conectate la sistem (Bar, restaurant, automate) şi adăugarea automată în contul clientului sau camerei a produselor consumate.


Cerinţe hardware 


Un singur calculator

  • Procesor AMD sau Intel cu minim 1,6 GHz
  • Memorie RAM minim 512 MB
  • Hard disk cu minim 40 GB
  • Rezoluţie monitor 1024 x 768
  • Conexiune internet
  • Sistem de operare : Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista
  • Pentru Microsoft Windows  XP HOME este necesar un update pt TCP/IP.

Pentru server

  • Procesor AMD sau Intel cu minim 2 GHz
  • Memorie RAM minim 1 GB
  • Hard disk de minim 40 GB
  • Rezoluţie monitor 1024 x 768
  • Conexiune internet
  • Sistem de operare : Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, 2003, XP, Vista sau Linux

© 2004-2017 AMBO Systems - Nearshore Romania